Оголошення про батьківські збори

  • 15.05.2024

Шановні  батьки  майбутніх  першокласників!

Вишгородський  ліцей  «Сузіря»  Вишгородської  міської  ради

запрошує  Вас  на  батьківські  збори,  які  відбудуться

06  червня  2024  року  (четвер)  о  15.00

в  актовій  залі  навчального  закладу.

 

Будемо  раді  зустрічі  з  Вами!

 

Відеозапис  зборів  буде  також  розміщено  на  цьому  сайті.


З повагою, адміністрація

Інформація для батьків майбутніх першокласників!

  • 07.05.2024

Шановні батьки наших майбутніх першокласників!

Раді повідомити вам, що на наступний  2024-2025 навчальний рік пропонуємо на ваш вибір  новітню, вітчизняну освітню програму "Світ чекає крилатих". Це програма, що базується на інтеграції навчальних предметів та інноваційних освітніх методиках, вже встигла добре себе зарекомендувати в багатьох школах різних регіонів України.

Детальніше про неї ви можете дізнатись, перейшовши за покликанням нижче:

https://svitchekaiekrylatykh.com/%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8F-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0

Якщо ви готові до "цікавого польоту", то приєднуйтесь ! 

Пропонуємо ознайомитись з програмою та обдумати ваш вибір до батьківських зборів майбутніх першокласників. 

Разом з тим освітні програми "Росток" і "НУШ" будуть також традиційно сформовані  за вашим вибором.


Нагадуємо, що оголошення про батьківські збори  буде розміщено на цьому сайті після 15.05.2024. 


З повагою до батьків та любов’ю до дітей! 

Списки учнів перших класів (по класах), що були зараховані станом на 31.05.2023

  • 15.06.2023

Для батьків майбутніх першокласників! (вибір навчальної програми НУШ/"Росток")

  • 06.06.2023

Шановні батьки!

Звертаємо вашу увагу на те, що так як Освітня Технологія "Росток" поєднується із концепцією "Нова Українська школа", то вивчення предметів українська мова та математика здійснюватиметься як за загальноосвітньою програмою НУШ, так і за програмою ОТ "Росток."

Просимо вказати пріоритет у виборі програми навчання вашої дитини. В колонці №3 прописуєте Росток, а в колонці №4 - НУШ, якщо обрали дану програму.

Вибір навчальної програми НУШ/"Росток"


Вчителі, що здійснюють набір учнів до перших класів на 2023/2024 н.р.

Батьківські збори майбутніх першокласників 2023-2024 н. р.

  • 15.05.2023

ДО   УВАГИ  

БАТЬКІВ   МАЙБУТНІХ   

ПЕРШОКЛАСНИКІВ!

Батьківські збори  

06 червня 2023 р.

(вівторок)

Запис відеотрансляції Ви можете переглянути за

посиланням:

https://www.youtube.com/live/4GFRbibIgsI?feature=share


Наказ про зарахування до складу учнів 1-го класу на 2023/2024 н.р.

Адміністрація

Батькам майбутніх першокласників!!! Правила прийому до 1 класу на 2023-2024 навчальний рік

  • 19.10.2022

Які нормативні документи регулюють вступ до 1 класу?

Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти i науки України від 16 квітня 2018 року № 367, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05 травня 2018 р. за № 564/32016.  https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0564-18.

 

Коли розпочинається прийом документів для вступу дитини до 1 класу на 2023-2024 н. р.?

Прийом  документів для вступу дитини в перший клас   розпочинається             1 листопада 2022 року і буде здійснюватися за графіком, розміщеним на сайті та інформаційному стенді школи.

Графік прийому документів:

Вівторок  14.00 - 17.00;

Четвер      14.00 - 17.00.

 

Чи визначена дата закінчення прийому документів для вступу дитини до 1 класу на 2023-2024 н. р.?

Дата закінчення  прийому закладами загальної  середньої освіти документів для вступу до 1 класу — 31 травня 2023 року

 

Хто подає документи для вступу дитини до 1 класу?

Документи подаються одним з батьків дитини (їх законними представниками) особисто до 31 травня.

 

Які необхідні документи для зарахування до 1 класу?

Необхідно одному з батьків до 31 травня надати:

- заяву про зарахування,

- копію свідоцтва про народження дитини та оригінал;

- оригінал медичної довідки за формою первинної облікової документації № 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 16 серпня 2010 року № 682, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2010 року за № 794/18089,

- «Карту профілактичних щеплень» за формою № 063/о;

- фото дитини 3х4;

- у разі наявності та за бажанням одного з батьків дитини до заяви про зарахування може додаватися оригінал або копія висновку ІРЦ про комплексну (чи повторну) психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини.

 

Чи необхідна присутність дитини при подачі документів до 1 класу?

Присутність дитини під час подання заяви про зарахування, жеребкування або її зарахування не є обов’язковою.

 

Хто має право першочергового зарахування до 1 класу?

 Першочергово до 1 класу зараховуються діти:

- місце проживання яких, чи одного з батьків, на території обслуговування закладу освіти підтверджене документально;

- які є рідними (усиновленими) братами та/або сестрами дітей, які здобувають освіту у цьому закладі;

- які є дітьми працівників цього закладу освіти, чи випускниками дошкільного підрозділу цього закладу освіти (у разі його наявності). 

 

Яким документом підтверджується місце  проживання дитини на території обслуговування закладу?

Для підтвердження інформації про місце проживання дитини надається оригінал одного з таких документів (за вибором особи, яка подає заяву):

  • паспорт громадянина України (тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні) одного з батьків дитини чи законних представників;
  • довідка про реєстрацію місця проживання особи (дитини або одного з її батьків чи законних представників) за формою згідно з додатком 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207 (Офіційний вісник України, 2016 р., № 28, ст. 1108);
  • довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи за формою згідно з додатком до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 509 “Про облік внутрішньо переміщених осіб” (Офіційний вісник України, 2014 р., № 81, ст. 2296; 2015 р., № 70, ст. 2312; 2016 р., № 46, ст. 1669);
  • документ, що засвідчує право власності на відповідне житло (свідоцтво про право власності, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договір купівлі-продажу житла тощо);
  • рішення суду, яке набрало  чинності, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання;
  • документ, що засвідчує право користування житлом (договір найму/піднайму/оренди тощо), укладений між фізичними особами (що для цілей цього Порядку підтверджує місце проживання за умови його реєстрації відповідно до статті 158 Житлового кодексу Української РСР або нотаріального посвідчення відповідно до законодавства) чи між юридичною і фізичною особами, зокрема щодо користування кімнатою в гуртожитку;
  • довідка про проходження служби у військовій частині (за формою згідно з додатком 10 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207);
  • акт обстеження умов проживання (за формою згідно з додатком 9 до Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 866 “Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини” (Офіційний вісники України, 2008 р.,  № 76, ст. 2561);
  • Інший офіційний документ, що містить інформацію про місце проживання дитини та/або одного з її батьків чи законних представників.

Яким документом підтверджується належність дитини до категорії осіб з особливими освітніми потребами?

Підтвердженням інформації про належність дитини до категорії осіб з особливими освітніми потребами є висновок інклюзивно-ресурсного центру про комплексну оцінку дитини з особливими освітніми потребами (Постанова КМ № 806 від 19.09.2018) Під час подання заяви надається оригінал відповідного документа. 

 

Хто визначає і закріплює за закладами освіти територію їх обслуговування?

Згідно з частиною 2 статті 66 Закону України «Про освіту» територію обслуговування за закладами початкової та базової середньої освіти закріплюють районні, міські ради та ради об’єднаних територіальних громад.

 

Як дізнатися, за яким закладом освіти  закріплений будинок, де проживає дитина?

Інформацію можна знайти на освітній карті міста.

ПОВІДОМЛЕННЯ про допущення до наступного етапу конкурсу на заміщення вакантної посади директора Вишгородського ліцею "Сузір'я" Вишгородської міської ради

  • 28.09.2022


ЗРАЗОК форми екзаменаційного білета для проведення конкурсного іспиту на заміщення вакантної посади директора

  • 21.09.2022


ПЕРЕЛІК питань для конкурсного іспиту на заміщення вакантної посади директора Вишгородського ліцею «Сузір'я» Вишгородської міської ради

  • 21.09.2022

«ЗАТВЕРДЖУЮ»

голова конкурсної комісії

____________Мельник М.Г.

«____» ___________2022 р. 

 

ПЕРЕЛІК                                                                                                                          питань для конкурсного іспиту на заміщення вакантної посади директора Вишгородського ліцею «Сузір’я» Вишгородської міської ради

І. Питання на перевірку знання Конституції України та Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції»

Конституції України:

1.     Основні риси Української держави за Конституцією України (статті 12).

2.     Форма правління в Україні (стаття 5).

3.     Визнання найвищої соціальної цінності України (стаття 3).

4.     Конституційний статус державної мови та мов національних меншин України (стаття 10).

5.     Найважливіші функції держави (стаття 17).

6.     Конституційне право на освіту (стаття 53).

7.     Обов’язки громадянина України (статті 65-68).

8.     Органи місцевого самоврядування в Україні (стаття 140).

 

Закону України «Про запобігання корупції»:

1.     Визначення термінів: пряме підпорядкування, близькі особи, корупційне правопорушення, корупція, потенційний конфлікт інтересів, реальний конфлікт інтересів (стаття 1).

2.     Суб’єкти, на яких поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції» (стаття 3).

3.     Обмеження щодо використання службових повноважень чи свого становища та одержання подарунків (статті 22, 23).

4.     Обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності та обмеження спільної роботи близьких осіб (статті 25, 27).

5.     Державний захист осіб, які надають допомогу в запобіганні і протидії корупції (стаття 53).

6.     Загальні засади запобігання корупції у діяльності юридичної особи (стаття 61).

7.     Відповідальність за корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (стаття 65).

 

ІІ. Питання на перевірку знань законодавства з урахуванням специфіки функціональних обов’язків директора закладу загальної середньої освіти

 

Закону України “Про освіту”:

1.     Форми здобуття освіти таття 9).

2.     Повна загальна середня освіта таття 12).

3.     Інклюзивне навчання (стаття 20).

4.     Управління закладом освітитаття 24).

5.     Повноваження керівника закладу освітитаття 26).

6.     Громадське самоврядування в закладі освіти таття 28).

7.     Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти таття 30).

8.     Освітня програма таття 33).

9.     Мета проведення інституційного аудиту (стаття 45).

10.                       Права та обов’язки здобувачів освіти (стаття 53).

 

Закону України «Про повну загальну середню освіту»:

1.     Система загальної середньої освіти (стаття 3).

2.     Мова освіти в закладах загальної середньої освіти (стаття 5).

3.     Забезпечення рівного доступу до здобуття повної загальної середньої освіти (стаття 9).

4.     Організація освітнього процесу (стаття 10).

5.     Оцінювання результатів навчання учнів та їх атестація (стаття 17).

6.     Педагогічні працівники (стаття 22).

7.     Робочий час та оплата праці педагогічних працівників (стаття 24).

8.     Типи закладів освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти (стаття 35).

9.     Система забезпечення якості повної загальної середньої освіти (стаття 42).

10.                       Майно закладів загальної середньої освіти (стаття 61).

 

Кодексу законів про працю України:

1.      Завдання Кодексу законів про працю Українитаття 1).

2.     Основні трудові права працівниківтаття 2).

3.     Сфера укладення колективних договорiвтаття 11).

4.     Трудовий договiртаття 21).

5.     Обов’язок власника або уповноваженого ним органу до початку роботи працівника за трудовим договоромтаття 29).

6.     Порядок вивiльнення працiвникiв таття 492).

7.     Норма тривалостi робочого часутаття 50).

8.     Правила внутрiшнього трудового розпорядку. Статути i положення про дисциплiнутаття 142).

9.     Заохочення за особливi трудовi заслугитаття 146).

10.                       Обов’язок працiвника виконувати вимоги нормативних актiв про охорону працiтаття 159).

 

ІІІ. Питання на перевірку знання Конвенціїї ООН про права дитини або Концепції реалізації державної політики у сфері реформування               загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року

Конвенціїї ООН про права дитини:

1.     Що таке Конвенція ООН про права дитини?

2.     Ким і коли була прийнята Конвенція ООН про права дитини?

3.     З якою метою була прийнята Конвенція ООН про права дитини?

4.     Хто така дитина у визначенні Конвенції ООН про права дитини?

5.     Основні права дитини, визначені Конвенцією ООН про права дитини.

6.     Хто несе відповідальність за виховання і розвиток дитини згідно з Конвенцією ООН про права дитини?

7.     Право дитини на освіту, визначене Конвенцією ООН про права дитини.

Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року:

1.     На розв’язання якої проблеми направлена Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»?

2.     Основна мета Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».

3.     Строки реалізації Концепції «Нова українська школа».

4.     Вирішення яких завдань передбачається на третьому етапі (2023—2029 роки) реалізації Концепції «Нова українська школа»?

5.     Очікувані результати від реалізації Концепції «Нова українська школа»?

6.     За рахунок яких коштів здійснюється реалізація Концепції «Нова українська школа»?

7.     Що зроблено в Україні під час першого етапу (2017—2018 роки) реалізації Концепції «Нова українська школа»?

8.      Вирішення яких завдань передбачалося та які з них виконані в Україні на другому етапі (2019—2022 роки) реалізації Концепції «Нова українська школа»?

 

Оголошення ДИВОСВІТ

  • 08.09.2022