О Г О Л О Ш Е Н Н Я !
Шановні батьки першокласників!
13.06.2024 р. (четвер) о 17.00 год
відбудуться батьківські збори по класах відповідно до списків:
Шановні батьки майбутніх першокласників!
Вишгородський ліцей «Сузір’я» Вишгородської міської ради
запрошує Вас на батьківські збори, які відбудуться
06 червня 2024 року (четвер) о 15.00
в актовій залі навчального закладу.
Будемо раді зустрічі з Вами!
Відеозапис
зборів можна переглянути за посиланням:
Наказ про зарахування учнів до 1 класу 2024-2025
Таблиця для вибору програми навчання
З повагою, адміністрація
Шановні батьки наших майбутніх першокласників!
Раді повідомити вам, що на наступний 2024-2025 навчальний рік пропонуємо на ваш вибір новітню, вітчизняну освітню програму "Світ чекає крилатих". Це програма, що базується на інтеграції навчальних предметів та інноваційних освітніх методиках, вже встигла добре себе зарекомендувати в багатьох школах різних регіонів України.
Детальніше про неї ви можете дізнатись, перейшовши за покликанням нижче:
Якщо ви готові до "цікавого польоту", то приєднуйтесь !
Пропонуємо ознайомитись з програмою та обдумати ваш вибір до батьківських зборів майбутніх першокласників.
Разом з тим освітні програми "Росток" і "НУШ" будуть також традиційно сформовані за вашим вибором.Нагадуємо, що оголошення про батьківські збори буде розміщено на цьому сайті після 15.05.2024.
З повагою до батьків та любов’ю до дітей!
Шановні батьки!
Звертаємо вашу увагу на те, що так як Освітня Технологія "Росток" поєднується із концепцією "Нова Українська школа", то вивчення предметів українська мова та математика здійснюватиметься як за загальноосвітньою програмою НУШ, так і за програмою ОТ "Росток."
Просимо вказати пріоритет у виборі програми навчання вашої дитини. В колонці №3 прописуєте Росток, а в колонці №4 - НУШ, якщо обрали дану програму.
Вибір навчальної програми НУШ/"Росток"
Вчителі, що здійснюють набір учнів до перших класів на 2023/2024 н.р.
ДО УВАГИ
БАТЬКІВ МАЙБУТНІХ
ПЕРШОКЛАСНИКІВ!
Батьківські збори
06 червня 2023 р.
(вівторок)
Наказ про зарахування до складу учнів 1-го класу на 2023/2024 н.р.
Адміністрація
Які нормативні документи регулюють вступ до 1 класу?
Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та
комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти,
затвердженим наказом Міністерства освіти i науки України від 16 квітня 2018
року № 367, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05 травня 2018 р. за
№ 564/32016. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0564-18.
Коли розпочинається прийом документів для вступу дитини до 1 класу на 2023-2024
н. р.?
Прийом документів для вступу дитини в перший клас
розпочинається 1 листопада 2022 року і буде
здійснюватися за графіком, розміщеним на сайті та інформаційному стенді школи.
Графік прийому документів:
Вівторок
14.00 - 17.00;
Четвер
14.00 - 17.00.
Чи визначена дата закінчення прийому документів для вступу дитини до 1
класу на 2023-2024 н. р.?
Дата закінчення прийому закладами загальної середньої освіти
документів для вступу до 1 класу — 31 травня 2023 року.
Хто подає документи для вступу дитини до 1 класу?
Документи подаються одним з батьків дитини (їх законними представниками)
особисто до 31 травня.
Які необхідні документи для зарахування до 1 класу?
Необхідно одному з батьків до 31 травня надати:
- заяву про зарахування,
- копію свідоцтва про народження дитини та оригінал;
- оригінал медичної довідки за формою
первинної облікової документації № 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього
навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного
огляду», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 16 серпня
2010 року № 682, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2010
року за № 794/18089,
- «Карту профілактичних щеплень» за формою № 063/о;
- фото
дитини 3х4;
- у разі наявності та за бажанням одного з батьків дитини до заяви про
зарахування може додаватися оригінал або копія висновку ІРЦ про комплексну (чи
повторну) психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини.
Чи необхідна присутність дитини при подачі документів до 1 класу?
Присутність дитини під час подання заяви про зарахування, жеребкування або
її зарахування не є обов’язковою.
Хто має право першочергового зарахування до 1 класу?
Першочергово до 1 класу зараховуються діти:
- місце проживання яких, чи одного з батьків, на території обслуговування
закладу освіти підтверджене документально;
- які є рідними (усиновленими) братами та/або сестрами дітей, які
здобувають освіту у цьому закладі;
- які є дітьми працівників цього закладу освіти, чи випускниками
дошкільного підрозділу цього закладу освіти (у разі його наявності).
Яким документом підтверджується місце проживання дитини на території
обслуговування закладу?
Для підтвердження інформації про місце проживання дитини надається оригінал
одного з таких документів (за вибором особи, яка подає заяву):
Яким документом підтверджується належність дитини до категорії осіб з
особливими освітніми потребами?
Підтвердженням інформації про належність дитини до категорії осіб з
особливими освітніми потребами є висновок інклюзивно-ресурсного центру про
комплексну оцінку дитини з особливими освітніми потребами (Постанова
КМ № 806 від 19.09.2018). Під час подання
заяви надається оригінал відповідного документа.
Хто визначає і закріплює за закладами освіти територію їх
обслуговування?
Згідно з частиною 2 статті 66 Закону України «Про освіту» територію
обслуговування за закладами початкової та базової середньої освіти закріплюють
районні, міські ради та ради об’єднаних територіальних громад.
Як дізнатися, за яким закладом освіти закріплений будинок, де
проживає дитина?
Інформацію можна знайти на освітній карті міста.
«ЗАТВЕРДЖУЮ»
голова конкурсної комісії
____________Мельник
М.Г.
«____»
___________2022 р.
ПЕРЕЛІК
питань для конкурсного іспиту на заміщення вакантної посади директора Вишгородського
ліцею «Сузір’я» Вишгородської міської ради
І. Питання на перевірку знання Конституції
України та Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції»
Конституції України:
1.
Основні
риси Української держави за Конституцією України (статті 1, 2).
2.
Форма правління
в Україні (стаття 5).
3.
Визнання найвищої соціальної цінності України (стаття 3).
4.
Конституційний
статус державної мови та мов національних меншин України (стаття 10).
5.
Найважливіші
функції держави (стаття 17).
6.
Конституційне
право на освіту (стаття 53).
7.
Обов’язки
громадянина України (статті 65-68).
8.
Органи
місцевого самоврядування в Україні (стаття 140).
Закону України «Про запобігання
корупції»:
1.
Визначення термінів: пряме підпорядкування, близькі особи, корупційне
правопорушення, корупція, потенційний конфлікт інтересів, реальний конфлікт
інтересів (стаття 1).
2.
Суб’єкти, на яких поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції»
(стаття 3).
3.
Обмеження щодо використання службових повноважень чи свого становища та
одержання подарунків (статті 22, 23).
4.
Обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності та
обмеження спільної роботи близьких осіб (статті 25, 27).
5.
Державний захист осіб, які надають допомогу в запобіганні і протидії
корупції (стаття 53).
6.
Загальні засади запобігання корупції у діяльності юридичної особи (стаття 61).
7.
Відповідальність за корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (стаття 65).
ІІ.
Питання на перевірку знань законодавства з урахуванням специфіки функціональних
обов’язків директора закладу загальної
середньої освіти
Закону України “Про освіту”:
1.
Форми
здобуття освіти (стаття 9).
2. Повна загальна середня освіта (стаття 12).
3.
Інклюзивне навчання (стаття 20).
4. Управління закладом освіти (стаття 24).
5. Повноваження керівника закладу
освіти (стаття 26).
6. Громадське самоврядування в закладі освіти (стаття 28).
7. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
освіти (стаття 30).
8.
Освітня
програма (стаття 33).
9. Мета проведення інституційного аудиту (стаття
45).
10.
Права та обов’язки здобувачів освіти (стаття 53).
Закону України «Про повну загальну середню
освіту»:
1.
Система загальної середньої освіти (стаття 3).
2.
Мова
освіти в закладах загальної середньої освіти (стаття 5).
3.
Забезпечення
рівного доступу до здобуття повної загальної середньої освіти (стаття
9).
4.
Організація освітнього процесу (стаття 10).
5.
Оцінювання результатів навчання учнів та їх атестація (стаття 17).
6.
Педагогічні працівники (стаття 22).
7.
Робочий час
та оплата праці педагогічних працівників (стаття 24).
8.
Типи закладів освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої
освіти (стаття 35).
9.
Система забезпечення
якості повної загальної середньої освіти (стаття 42).
10.
Майно
закладів загальної середньої освіти (стаття 61).
Кодексу
законів про працю України:
1.
Завдання
Кодексу законів про працю України (стаття 1).
2. Основні трудові права працівників (стаття 2).
3. Сфера укладення колективних договорiв (стаття 11).
4. Трудовий договiр (стаття
21).
5. Обов’язок власника або уповноваженого ним
органу до початку роботи працівника за трудовим договором (стаття 29).
6. Порядок вивiльнення працiвникiв (стаття 492).
7. Норма тривалостi робочого часу (стаття 50).
8. Правила внутрiшнього трудового розпорядку.
Статути i положення про дисциплiну (стаття
142).
9. Заохочення за особливi трудовi заслуги (стаття 146).
10.
Обов’язок
працiвника виконувати вимоги нормативних актiв про охорону працi (стаття 159).
ІІІ. Питання на перевірку знання Конвенціїї
ООН про права дитини або Концепції реалізації державної політики у сфері
реформування загальної
середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року
Конвенціїї ООН про права дитини:
1. Що
таке Конвенція ООН про права дитини?
2. Ким
і коли була прийнята Конвенція ООН про права дитини?
3. З
якою метою була прийнята Конвенція ООН про права дитини?
4. Хто
така дитина у визначенні Конвенції ООН про права дитини?
5. Основні
права дитини, визначені Конвенцією ООН про права дитини.
6. Хто
несе відповідальність за виховання і розвиток дитини
згідно з Конвенцією ООН про права дитини?
7. Право
дитини на освіту, визначене Конвенцією ООН про права дитини.
Концепції реалізації державної політики у сфері
реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до
2029 року:
1.
На розв’язання якої проблеми направлена Концепція реалізації державної політики у сфері
реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»?
2.
Основна мета Концепції
реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти
«Нова українська школа».
3.
Строки реалізації Концепції
«Нова українська школа».
4.
Вирішення яких завдань
передбачається на третьому етапі (2023—2029 роки) реалізації
Концепції «Нова українська школа»?
5.
Очікувані результати від реалізації Концепції «Нова
українська школа»?
6.
За рахунок яких коштів здійснюється реалізація Концепції «Нова українська школа»?
7.
Що зроблено в Україні під час першого етапу (2017—2018 роки) реалізації Концепції
«Нова українська школа»?
8.
Вирішення яких завдань передбачалося
та які з них виконані в Україні на другому етапі (2019—2022 роки) реалізації Концепції «Нова українська школа»?